Copywriting to nic innego jak pisanie tekstów, które powinny być oryginalne, ciekawe i przepełnione niesamowitą treścią. Copywriter z Puszcza Gdańskiego tworzy teksty i slogany wykorzystywane w reklamie. W jego kompetencjach często leży przygotowanie scenariuszy do spotów reklamowych oraz redakcja tekstów, ma możliwość pracy w każdej firmie, najczęściej zatrudniany jest w agencjach reklamowych lub PR-owych. Copywritera nazywa się w zasadzie każdego, kto pisze teksty w celach komercyjnych i nie jest pisarzem. Żeby zostać copywriterem trzeba przede wszystkim mieć talent w łatwości wyrażania myśli, giętkości języka, wyczucia konwencji języka. Oprócz tego copywriter powinien znać zasady komunikacji masowej oraz mieć wiedzę o zachowaniu konsumenta.
W zawodzie copywritera możemy wyróżnić specjalistów:
Content writer – zajmuje się tworzeniem treści wykorzystywanych w celu budowania wizerunku firmy, poprawy pozycji w wyszukiwarce i zwiększenia świadomości marki wśród klientów.
Creative copywriter – osoba zajmująca się pracą kreatywną. Efektem ich pracy jest kreacja reklamowa – niebanalna, przyciągająca uwagę i zapadająca w pamięć.
SEO copywriter – jego zadaniem jest tworzenie treści zgodnych ze sztuką SEO. Jest na bieżąco ze wszystkimi zmianami w algorytmie wyszukiwarek.
Ghostwriter - przygotowujący tekst wraz z przekazaniem pełnych praw autorskich do dzieła zamawiającemu.
Praca copywritera z Pruszcza Gdańskiego jest niezwykle wymagająca. Czas jego pracy jest nienormowany, wymagający ciągłego dokształcania się oraz poświęcania swojego wolnego czasu na naukę. Systematyka i konsekwencja profesjonalnego copywritera pomaga bardzo w tym zawodzie. Dzięki temu staje się coraz lepszy i ma możliwość pracy w telewizji, w radiu oraz internecie. Każdego dnia dzięki pracy copywritera z Pruszcza Gdańskiego w sieci pojawiają się setki nowych stron, a na nich miliony znaków i słów tekstu. Ich strony zachwycają i przyciągają uwagę na dłużej,oczywiście istotny wpływ na to ma kto przygotowywał treść umieszczoną na stronie. Wiadomo,że za tekstami stoi profesjonalny copywriter z Pruszcza Gdańskiego, to ich treści przyciągają i intrygują odbiorców.
Obowiązki Copywritera z Pruszcza Gdańskiego
tekstów reklamowych,
opisów produktów,
tekstów na strony WWW,
tekstów na blog,
tekstów na ulotki,
artykułów sponsorowanych,
tekstów w social media,
tekstów zapleczowych,
artykułów eksperckich.
Polecany Copywriter z Pruszcza Gdańskiego oraz okolic, którego umiejętności zostały wcześniej sprawdzone i polecane przez firmy korzystających z usług copywritera:
REKINA-IT Anita Zielke Wsparcie Informatyczne i Copywriting ul. Szkolna 10, 83-034 Kleszczewo
Józef Sapa ul. Rumiankowa 2, 83-000 Juszkowo
Studio Lokomotywa ul.Obrońców Wybrzeża 2B Pruszcz Gdański
Copywriter ul. Pomorska 2, 83-032 Pszczółki
Teksty na stronę www- od 600 zł za stronę www(cena uzależniona od ilości podstron i ich rozbudowania),
Treści newsletterów i do e-mail marketingu od 90 zł,
Teksty SEO od 25 zł(1000 znaków ze spacjami),
Posty na social media od 35 zł(1 post),
Opisy produktów i kategorii od 25 zł(1000 znaków ze spacjami),
Teksty eksperckie i branżowe od 75 zł(za 1000 znaków ze spacjami).
Praca kreatywna jest dobrze płatna, dlatego dobry copywriter w średniej wielkości agencji może zarobić ok. 8 tys., a taki który pracuje w sieci nawet do 15 tys. zł. Jak nam wiadomo bywają agencje, gdzie zarabia się znacznie mniej.