Konsultant ślubny Trójmiasto - wedding planner

Konsultant ślubny Trójmiasto - wedding planner


Konsultant Ślubny Trójmiasto – specjalista w dziedzinie organizacji ślubów i wesel. To osoba, która profesjonalnie zajmuje się przygotowaniem uroczystości zaślubin i przyjęcia weselnego oraz koordynuje przebieg całości na podstawie wcześniej opracowanego scenariusza. Zawód ma charakter usługowy, a konsultant to nie tylko organizator dbający o zgranie wszystkich elementów, ale też negocjator, a w przypadku konfliktów także mediator. Określa on potrzeby młodej pary, doradza w zakresie wyboru stylu, ustala harmonogram przygotowań oraz czuwa nad sprawnym i poprawnym przebiegiem całych przygotowań. Konsultanta powinna cechować dobra organizacja czasu i skrupulatność. Zdecydowanym atutem jest posiadanie prawa jazdy oraz znajomość języków obcych. Taki konsultant musi być dostępny 24h na dobę, również w weekendy. Powinien poradzić sobie w kryzysowych sytuacjach takich jak odwołanie zespołu weselnego czy złamanie nogi przez wodzireja. Zawód wedding plannera jest w Polsce obecny kilkanaście lat.

2 Konsultant ślubny z Trójmiasta

Konsultant Ślubny z Trójmiasta planuje przebieg dnia ślubu, od samego rana, aż do końca wesela. Bierze pod uwagę każdy, najdrobniejszy szczegół. Dobiera odpowiednie rozwiązania, potrzebnych usługodawców, niezbędne elementy. Planuje też cały proces przygotowań, od momentu wyboru daty ślubu, do ostatniego wieczora przed ślubem. Przygotowania rozkłada na wiele miesięcy, za to w dniu ślubu musi wszystko dopracować w kilkanaście godzin. Oprócz przygotowań wesela pomaga też w organizacji niezbędnych formalności urzędowych, czy kościelnych. Organizuje również transport, noclegi dla gości, ślubną stronę internetową oraz personalizowane dodatki. Jednym słowem wszystko, co jest potrzebne do absolutnie niezwykłego dnia ślubu. Wedding planner koordynuje też parę młodą, w samym dniu ślubu przypomina co, jak i kiedy robić. To samo tyczy się również świadków, rodziców czy wszystkich gości weselnych. Chociaż konsultant ślubny jest w cieniu wydarzeń, to jednak cały czas sprawuje nadzór nad tym co się dzieje i reaguje, kiedy jest taka potrzeba.

 

Organizatorzy wesela z Trójmiasta

  1. Weselmy się razem tel: 504-208-868

  2. Wedding Alchemy by Valentina tel: 508-788-664

  3. Magic Time Organizacja i Dekoracja Imprez tel: 518-354-464

  4. Wytwórnia Ślubów Wedding Planner tel: 505-457-390

 

Jak zostać konsultantem ślubnym?

Aby zostać konsultantem ślubnym należy odbyć szkolenie, które zwykle trwa dwa dni, najczęściej w weekend.Koszt takiego szkolenia zaczyna się od 2000 złotych. Oczywiście szkolenie nie jest obowiązkowe, ale daje rzetelną i solidną wiedzę w organizacj ślubów. Po ukończeniu szkolenia otrzymuje się specjalny certyfikat, który otwiera drogę do kariery konsultanta. Dzięki takiemu kursowi łatwiej jest znaleźć pracę w agencji zajmującej się organizacją przyjęć weselnych lub też założyć własną działalność. Założenie takiej działalności nie wiąże się z żadnymi, dużymi kosztami, nie jest konieczne organizowanie sobie konkretnego miejsca pracy ale biurko z komputerem i telefon są niezbędne.

 

Ile zarabia konsultant ślubny z Trójmiasta ?

Zastanawiasz się ile zarabia konsultant ślubny?

Cennik usługi zorganizowania ślubu jest wielką niewiadomą, bo zależy od zakresu świadczonych usług, jakości materiałów i ilości przewidzianych atrakcji więc, ile zarabi konsultant slubu na początku jest wielką niewiadomą. Zarobki konsultanta ślubnego są uzależnione od ilości i zakresu przyjmowanych zleceń. Najbardziej opłacalne są miesiące sezonowe, czyli od kwietnia do października. Za kompleksową usługę, czyli dopięcie wszystkiego na tip top, konsultant weselny może jednorazowo zarobić od 4 do 11 tys. zł. Należy jednak pamiętać, że przygotowanie ślubu to praca trwająca miesiącami. Często konsultant zatrudniany jest nawet na rok przed datą zawarcia związku małżeńskiego przez klientów. Konsultant ślubny musi być osobą wytrzymałą, cierpliwą, mieć wyobraźnię tak ogromną, żeby wykonać jak najlepszą robotę dla każdego klienta.

Artykuły