Agent ds. odszkodowań Piaseczno

Agent ds. odszkodowań Piaseczno


Agent ds. odszkodowań z Piaseczna to osoba, która w imieniu firmy ubezpieczeniowej wycenia i raportuje uszkodzenia celem wypłaty odszkodowania klientowi. Musi wypełniać dokumentację: umowy, wnioski, pełnomocnictwa i prezentować ofertę firmy oraz obsługiwać klientów zleconych przez centralę.

Aby być agentem ds. odszkodowań należy mieć wykształcenie średnie lub policealne. Posiadać prawo jazdy kategorii B. oraz mieć doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych oraz bardzo dobry kontakt z ludźmi.

 

Agent do spraw odszkodowań powinien być osobą:

 

Miejscem pracy agenta ds. odszkodowań z Piaseczna jest biuro oraz praca w terenie. Wiąże się to z wizytami w firmach oraz wizytami u klienta. Jego czas pracy jest nienormowany. Praca agenta do spraw odszkodowań ma możliwość rozwoju zawodowego. Jego praca, wiąże się z licznymi szkoleniami, kursami oraz z pogłębianiem wiedzy. Zazwyczaj agent dostaje do dyspozycji samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz opiekę medyczną.

 

Do obowiązków agenta ds. odszkodowań należy pozyskiwanie nowych klientów na swoim terenie, obsługa klientów zleconych przez centralę oraz wdrażać i szkolić nowych pracowników agencji. Agent do spraw odszkodowań zajmuje się również zbieraniem odpowiednich dokumentów, wypełnianiem wniosków oraz prowadzeniem rozmów z klientami.

 

Agenci i agencje do spraw odszkodowań w Piasecznie

Polecany agent/agencje ds. odszkodowań z Piaseczna:

 

Ile zarabia agent ds. odszkodowań?

Agent ds. odszkodowań zazwyczaj pracuje w oparciu o umowę agencyjną, wysokość ich zarobków uzależniona jest od samego agenta tzn. od ilości zleceń i klientów w danym miesiącu. Może zaczynać się od 2 tyś złotych. Dobrze pracujący pracownicy mogą liczyć na liczne bonusy.

Artykuły